Rivièra Maison ontwikkelt datafundament

Rivièra Maison is een hoogstaand interieurmerk die een breed publiek bedient en waar de doelgroep een feel good-associatie mee heeft. Exclusiviteit, sfeer en service zijn daarbij de kernwaarden.

Rivièra Maison ontwikkelt tweemaal per jaar een nieuwe collectie waarbij honderden nieuwe producten worden geïntroduceerd. Voor veel van deze nieuwe introducties begint de ontwikkelreis een jaar eerder tijdens de ontwikkelingsfase van een collectie.

Rivièra Maison zocht een oplossing die maximale flexibiliteit in datastructuren kon ondersteunen en tevens leidend kon zijn in het beheer van alle gerelateerde productdata, waaronder afbeeldingen, documenten, video’s, HTML-teksten, kenmerken en indelingen. Dit is allemaal gerealiseerd in de standaard oplossing van Beeyond met veel vrijheid in het bepalen en aanpassen van het datamodel.

Het volledige ontwikkelproces van productidee, -design tot en met realisatie komt nu met behulp van de Master Data Management (MDM)-oplossing van Beeyond in één centrale omgeving bij elkaar.

Download de referentiecase en lees direct verder

Blijf verbonden

De omgeving van de groothandel is continu in beweging. Innovaties worden gedreven door digitalisering aan klantzijde en binnen de toeleveringsketen. De adoptie van nieuwe technologie speelt hierbij een belangrijke rol.
Was technologie altijd al belangrijk voor procesefficiency. Technologie is nu cruciaal voor (de communicatie van) onderscheidend vermogen en voor het ondersteunen van de transitie naar de digitale groothandel.

Blijf dus verbonden – Blijf op de hoogte – Abonneer op onze mailpost en blogs